بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


روش کثیف مدیران سپاهان در فصل نقل و انتقالات!

http://media.jamnews.ir/1168jamenws_ir06.JPG

برای مثال می توان به آرش افشین، یعقوب کریمی و حتی مجتبی جباری در فصل گذشته اشاره کرد و یا در همین فصل نقل و انتقالات به علی حمودی و وریا غفوری که هر دو بازیکن تقریبا دارای قابلیت های یکسان و عملکردی مشابه می باشند،به عنوان نمونه های دیگر از آنها  نام برد!
حالا نیز شایعه شده این تیم متمول اصفهانی برای جواد نکونام پیغام و پسغام فرستاده که برای فصل بعد به جمع زرد پوشان سپاهان بپیوندد و ظاهرا توافقات ضمنی نیز در این خصوص با بعضی از نزدیکان این بازیکن نیز دست پیدا کرده اند!
اینکه مدیران باشگاههای لیگ برتری با بازیکنان آزاد و حتی آنهای که قرار داد دارند به مذاکره بپردازند اصلا موضوع  اشتباه و غلطی نیست!
اما اینکه با انبار کردن بازیکنان مختلف علارقم عدم نیاز به بعضی از بازیکنان فقط به منظور تضعیف تیمهای مدعی وارد بازار نقل و انتقالات بشوند کاری ناجوانمردانه و هدر دادن پول بیت المال می باشد.
امیدواریم آقای تاج که خود از مدیران اصفهانی  و رده بالای همین باشگاه نیز بوده در خصوص خریدهای تیمهای صنعتی چون سپاهان در انتهای فصل نقل و انتقالات ورود پیدا کرده و احیانا از ضایع شدن حق  تیم ها بابت دور زدن  قانون جدید و من درآوردی سازمان لیگ جلوگری بعمل بیاورد!
وگرنه رفتن غفوری و نکونام به سپاهان امسال باعث آماده شدن شرایط پیوستن امید ابراهیمی و علی حمودی به استقلال خواهد شد و ظاهرا امسال خودخواهی ها سپاهانی ها را باید یکجورائی به سود آبی گوشان تهرانی تلقی نماییم!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 15 / 3 / 1393برچسب:فصل نقل و انتقالات,سپاهان,استقلال,نکونام,ابراهیمی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com